جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۹:۱۷:۱۰

آمادگی چین برای احداث شهرک صنعتی در چابهار

باشگاه خبری فراساحل: رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری" CMI"چین و هیئت همراه در سفر به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این منطقه را بررسی و آمادگی خود را جهت احداث شهرک صنعتی چینی اعلام کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا "گوگانگ چن "در نشست با "عبدالرحیم کردی"عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی سازمان، موقعیت این منطقه را برای سرمایه‌گذاری مناسب ارزیابی کرد و گفت: گروه سرمایه گذاری"CMI"چین علاوه بر سرمایه‌گذاری جهت احداث شهرک صنعتی در دیگر زمینه‌های صنتعی و تولیدی از جمله راه‌اندازی آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن، پتروشیمی و بنادر نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری کند. "گوگانگ چن" اظهار کرد: با توجه به سابقه کاری گروه سرمایه‌گذاری" CMI "چین آمادگی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه بنادر چابهار را نیز داریم .


عضو هیئت مدیره ومعاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار نیز در این نشست با اشاره به فرصت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی این منطقه گفت: امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرارخواهیم داد تا بتوانیم زمینه‌ی توسعه و عمران منطقه را فراهم سازیم ."عبدالرحیم کردی" افزود: گروه سرمایه‌گذاری CMI چین می‌تواند در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و صنعتی در منطقه آزاد چابهار سرمایه‌گذاری کند. برپایه همین گزارش "گوگانگ چن "رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاریCMI چین و هیئت همراه در سفر دو روزه‌ی خود به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار (11 تا 12 اسفندماه جاری) از مجتمع پتروشیمی، مراکز تولیدی، صنعتی و تجاری و پروژه توسعه بندر شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری بازدید خواهند کرد. گروه سرمایه‌گذاری"CMI"چین در سال 2014 با سرمایه 50 میلیارد دلار تاسیس و 60 شرکت خوش نام چینی در این گروه سهام‌دار هستند که در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله آب شیرین کن، نیروگاه خورشیدی، معادن پتروشیمی و توسعه بنادر فعالیت می‌کنند.



  کد خبر : 1310
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :